Zorgapps vernieuwd

De afgelopen tijd heeft ons Medisch Service Center hard gewerkt aan het ondersteunen van onze opdrachtgevers bij het vernieuwen van hun zorgapps, de ZelfZorgWijzer en Dokter Appke.
Met de apps doorlopen mensen met een zorgvraag een digitale vragenlijst en ontvangen zij advies. Het is ook mogelijk om te chatten met onze verpleegkundigen.
“Onze opdrachtgevers hebben hard gewerkt aan de vernieuwde apps en wij hebben ze daar bij mogen ondersteunen. De apps zijn verbeterd en uitgebreid. Goed om te zien dat de zorg op afstand dienstverlening zich zo blijft verbeteren en dat het echt van toegevoegde waarde blijkt voor de gebruiker, de Nederlandse zorgconsument.” — Nico van Dijk, Innovatie Manager Eurocross MSC
Huiduitslag en stressklachten
Vragen die onze verpleegkundigen ontvangen gaan bijvoorbeeld over huiduitslag en maagklachten. Ook zien we steeds meer vragen over mentale gezondheid, denk aan klachten als neerslachtigheid en stress.
Zorgplatform
Onze partner Platform24 heeft hard meegewerkt aan de vernieuwde apps. Zij maken het platform mogelijk waarmee we deze zorg op afstand dienst kunnen bieden. De intentie is er om de apps te blijven verbeteren en uitbreiden. We hopen ook dan weer op de expertise en prettige samenwerking met Platform24 te kunnen rekenen.